wtorek, 7 sierpnia 2012

Rozdział 4.

Ten rozdział dedykuję mojej przyjaciółce Lexi.
Bez Ciebie świat nie byłby taki kolorowy.
Dziękuję Ci, że po prostu jesteś.
Jesteś moją inspiracją.

Z perspektywy Zoey, w tle : LINK

Obudziłam się naga w obcym pokoju. Przecierając oczy ze zmęczenia i karcąc się w myślach za zbyt dużą spożytą ilość alkoholu przekręciłam się na drugi bok. Zobaczyłam uśmiechającą się twarz Zayna.
-Dzień dobry, kotku. - Powiedział. Krzyknęłam. Jak to było możliwe ? Przespałam się z nim ? 
-Co ja tu robię ?! 
-Nie pamiętasz wczorajszej nocy ? Bo ja to chyba nigdy jej nie zapomnę ... - Wymruczał. Spaliśmy razem. Wtedy byłam tego pewna. Owinęłam się moją kołdrą i wstałam, w pośpiechu zbierając po sobie ciuchy. Gdy wybiegłam z tego przeklętego domu zobaczyłam Zayna w oknie. 
-Zoey ! Ja Cię kocham ! Przepraszam ! - Krzyczał ze łzami w oczach. Po chwili już ubrana biegłam w stronę domu Lilly. Tylko ona mogła mi wtedy pomóc. Zdyszana wpadłam do jej domu. Ku mojemu zaskoczeniu zastałam ją wypłakującą się w swojego brata, Marco. Spojrzała na mnie pytającym wzrokiem. Usiadłam koło nich na kanapie, ukryłam twarz w dłoniach i zaniosłam się histerycznym płaczem. Gdy obydwie się uspokoiłyśmy zaczęłyśmy opowiadać sobie o wydarzeniach z wczorajszej nocy i dzisiejszego ranka. Obie łkałyśmy cicho. 

***Miesiąc później
Przez ostatnie 4 tygodnie nie odpowiadałyśmy na próby z kontaktu chłopaków z nami. Próbowałyśmy o nich zapomnieć. To było bardzo trudne, ponieważ zakochałyśmy się w nich. Lilly nie wiedziała, czy kocha Harrego, czy Nialla. Mi natomiast każdej nocy śniły się czekoladowe oczy Zayna ...
Siedziałyśmy u mnie na kanapie i zmieniałyśmy kanały ze znudzenia. Po chwili natrafiłyśmy na wywiad z One Direction. Prezenterka właśnie zadawała nowe pytanie.
-A jak wygląda Wasze życie prywatne ? Jak od dawna wiadomo Liam i Louis mają dziewczyny. A jak Ty się wypowiesz, Zayn ?
-Miesiąc temu poznałem wspaniałą dziewczynę, ale spieprzyłem sprawę. Teraz ona nie chce mnie znać a ja nie mogę o niej zapomnieć. Zoey, jeżeli to oglądasz chce żebyś wiedziała, że Cię kocham i czekam aż się odezwiesz. Wybacz mi. - Do oczu napłyneły mi łzy. Wspomnienia wróciły. Po chwili Niall zaczął mówić.
-Ja też się w kimś zakochałem. Jest wspaniałą dziewczyną. 
-Ja też ją kocham. - Wtrącił Harry. 
-Wiem. - Powiedział Niall. Podziwiałam go za to, że nie miał za to do niego pretensji. Był naprawdę wspaniały. Powinien być z Lilly. Pasowali do siebie.
Roztrzęsiona Lilly wyłączyła telewizor. Uzgodniłyśmy, że ja zadzwonię do Zayna i umówię się z nim na rozmowę. Ona powiedziała, że spotka się z Niallem i powie mu, że go kocha a Harrego przeprosi. Obydwie złapałyśmy za telefon. Za dwie godziny  byłam umówiona z Zaynem. Niall miał przyjść do Lilly za pół godziny, więc poszłam do siebie.
Punktualnie o 16 do Nandos wszedł Zayn. Tam właśnie byliśmy umówieni. Usiadł do stolika. 
-Dziękuję, że zgodziłaś się ze mną spotkać. Przepraszam Cię za tamto. Ja ... - Przerwałam mu.
-Nie możemy być razem. -Powiedziałam.
-Dlaczego ? Nic do mnie nie czujesz ? - Zapytał ze łzami w oczach.
-Kocham Cię, Zayn, ale to nie jest takie proste. - Powiedziałam i zaczęłam płakać.
-Czemu ? Powiedz mi, muszę wiedzieć. -Zaczął nalegać.
-Biorę narkotyki. Daje mi je diler. Muszę się z nim przespać, żeby je dostać. - Spojrzałam mu w oczy.
-Często to robisz ? 
-Raz na pół roku, może trochę częściej. Przez ostatni miesiąc nie byłam u niego ani razu.
-Ja Ci pomogę. Wyjdziesz z tego, Tylko daj mi szansę. Proszę. - Podeszłam do niego i ...
_________________________________________________________________
Przepraszam, że przerywam w takim momencie, ale nie mogłam się powstrzymać. 
Jak myślicie, co zrobi Zoey ? 
Jak ocenicie ten rozdział ?
3 komentarze - następny rozdział
~Zoey

8 komentarzy:

  1. Super masz talent kochana ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział.
    Naprawdę masz talent.
    Nie mogę doczekać się następnego =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kieedy następny rozdziaał ?? -,-
    Nie bądź wymagająca z komentami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zabieram się za pisanie : )
    Może zdążę dzisiaj dodać ; D ~Lilly

    OdpowiedzUsuń